Customer Services Mann telefoniert am Laptop

Goede service is voor ons een erezaak

Multilevel Support op maat

Bij ATOSS kan je vertrouwen op professionele service. We begeleiden onze klanten door de hele levenscyclus van onze producten, van onboarding tot aan personeelstrainingen en begeleiding, en vanaf de implementatie tot aan het bedrijf en de optimalisatie en uitbreiding. Hierbij hanteren we altijd een transparante release-strategie en de hoogste standaard voor technologie. Onze ambitie is helder: meerwaarde leveren. En dat vanaf het eerste concept tot aan het succesvolle gebruik van de software. Onze hoge scores voor klanttevredenheid laten zien dat we die ambitie ook waarmaken.
 

Hotline Note

Uitstekende service 

We werken consequent aan onze servicekwaliteit. Ons doorlopende kwaliteitsmanagement zorgt ervoor dat het hoge serviceniveau van de ATOSS Customer Service Centers nog steeds verder stijgt. De basis voor onze verbeterinitiatieven is een regelmatig klanttevredenheidsonderzoek, dat wordt uitgevoerd door een onafhankelijke marktonderzoeker. Iedere twee maanden ontvangen de huidige gebruikers van onze Customer Service Centers een geanonimiseerde vragenlijst om onze prestaties en service te beoordelen. In 2022 kreeg het hotline-team van onze klanten een score van 1,95 op een schaal van 1 (uitstekend) tot 6 (extreem slecht). Dat is duidelijk boven het gemiddelde in de branche. De tevredenheid van onze klanten motiveert ons om iedere dag nog beter te worden. 

Uitgebreid trainingsconcept 

De trainingen van ATOSS zijn bijzonder praktijkgericht en zitten boordevol knowhow uit jarenlange ervaring. Hiervoor werken we dan ook uitsluitend met ervaren consultants, die regelmatig bij onze klanten werken. Het trainingsaanbod is optimaal afgestemd op het productportfolio van ATOSS en de meest uiteenlopende vereisten van gebruikers. Bij al onze trainingen en cursussen zijn de kwaliteitseisen hoog, en de groepen klein. Zo is er altijd voldoende tijd voor individuele vragen en intensieve begeleiding.